مامانا با چی شیشه بچه هاتون میشورین

۸ پاسخ

من مایع ضدعفونی گرفتم که اول بشورمش با فرچه ی مخصوص و آب داغ بعد بزارم تو اون یه ربع بمونه ولی بو دارن با اینکه مخصوص بچه س
منم تصمیم گرفتم با آب جوش و خیلی کم مایع ظرفشویی بشورم

شیشه شور و مایع ظرفشویی خیلی کم

آب جوش

یعنی بعداز هربار شیرخوردن باید شست؟

آبجوش

شیشه‌شور و مایع ظرفشویی

مایع میزنم
قشنگ میشورم بعدش هم با آب جوشیده که نسبتا داغه آب میکشم

با مایع استریل کننده ، روزانه داره با هفتگی

سوال های مرتبط

مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی