دوذوزه علائم ندارم،شمام گاهی اینحوری میشید؟؟

۴ پاسخ

آره منم اینجورم

اره گلم

من کلا علائم ندارم اصلا انگار ن انگار باردارم🤭😅

اره منم از وقتی وارد ۹ شدم تهوع م که تموم شد کلا سینه هامم دردش خیلی کمتر شد طبیعیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان 💕ela🩷ra💕 مامان 💕ela🩷ra💕 ۸ ماهگی
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته نوزدهم بارداری