۴ پاسخ

تو دمای محیط بزارش کلا

نه نمیخواد گرم کنی
ولی خیلی سرد هم نباشه
چند دقیقه قبل اینکه بخوای بدی از یخچال دربیار

ببین اینا رو اصلا تو یخچال نگذار
گرم کردنم نمیخواد
بی نهایت خوشمزه هم هستن

نه گلم سرد بده دیگه این نی داره راحتترم هستش فقط اگه تو یخچال بوده بزار یه کم بیرون از اون سردی زیادیش دربیاد

سوال های مرتبط

مامان سامیار و تو دلی مامان سامیار و تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 مامان اقا آراد و آوا گلی👩🏻‍❤️‍👨🏻 ۲ سالگی