۵ پاسخ

من ٣٧ هفته بود آب دور جنين ٨ بود ختم باردارى دادن
ولى واسه شمارو احتمالا با سرم و استراحت چند هفته نگه دارن
نگران نباش الان قديم نيست علم خيلى پيشرفت كرده

حتما برو دکتر احتمالا بستری بشی تا آب دورش زیاد بشه
مایعات زیاد بخور

اب دورش خیلی کم شده

سرم میزنن احتمالا برات تا مایع زیاد بشه زودتر برو پیش دکترت

مایع آمونیاک لب مرزه تقریبا شاید سرم تراپی کنن برات همین....

سوال های مرتبط

مامان برون عالی مامان برون عالی روزهای ابتدایی تولد
مامان هاوین مامان هاوین ۱۱ ماهگی