غربالکری اول چجوری ازمایشو سونوعه!؟

۳ پاسخ

اره اول سونو ان تی میدی میبری ازمایشگاه خون میگیرن

اول میری سونو بعد همون روز باید ازمایشتو بدی نیاز ب ناشتاییم نداره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان خدادادی 🐣🫀🐣 مامان خدادادی 🐣🫀🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی