تاکی باید آروغ بگیرییم

۳ پاسخ

من تا 3 ماه گرفتم بعدش دیگه نخواست اذیت نمیشد
خودش که غلت بزنه آروغشو میده

من تا ۶ گرفتم

۶ ماه یا ۷

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۵ ماهگی
مامان ✨🧸delvin🧸✨ مامان ✨🧸delvin🧸✨ ۴ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۱۲ ماهگی
مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۹ ماهگی
مامان دنیزجون🩷 مامان دنیزجون🩷 ۲ ماهگی