۳ پاسخ

اره منم همینطور بودم ولی خب طبیعیه

اگه کم باشه طبیعیه اما زیاد نه

اره منم اینطوری بودم. استراحت کن بیشتر دراز بکش. اگه مدت طولانی بشینی بیشتر درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان معجزه کوچکم مامان معجزه کوچکم هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه✨❤️ مامان معجزه✨❤️ ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان fateme مامان fateme هفته بیست‌وسوم بارداری