ناهارچی داری بانوها

تصویر
۱۴ پاسخ

ماام این بزرگوارو

تصویر

لوبیا پلو گذاشتم وسط کلی کار خونه

منم نهارم قورمه سبزی خیلی چسبید شوهرم هی تشکر میکرد 😍😋

منم قرمه سبزی

ماکارانی که بهم نرسید گشنه موندم

خورشت بامیه

چونک مریضم سوپ😑

به به نوش جان عزیزم

ماهی با پلو

همین خوشمزه جاانو😅

تن ماهی و تخم مرغ

عجب روغنی انداخته، به به نوش جون
ما زرشک پلو داشتیم باسالادشیرازی ظرفاشم شستم تمام

به به نوش جان

مرغ شکم پر

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۴ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد