۵ پاسخ

تو استراحت کن فشار بخودت نیار
سعی کن همیشه معدلت ملین کارکنه
خم و راست نشو پله بالاو پایین رفتی آروم وشمرده
ان شاالله مشکلی پیش نمیاد بچه ات سالم به وقتش بدنیا بیاد من خودم سابقه سرکلاژ دارم .

اصلا بهش فکر نکن ببین داره باز میشه پساری میذارن استراحت مطلق میدن بالاخره میرسونن به هفته ای که بتونن بچه رو به دنیا بیارن استراحت کن فقط ان شاالله که شل نمیشه بچه هم به موقع به دنیا میاد

اره اینجا من دیدم نوشتن
ولی خوب باید مراقب باشی
بعضیا بیخیالن

بهش فکر نکن اصلا..انشالله ک ب وقتش صحیح و سالم بغل میگیرش
اما آره متاسفانه

چند نفر تو گهواره گفتن باز شدن ترس انداختن به جون من

سوال های مرتبط

مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد