۵ پاسخ

مبارکه 😍 یک روز اختلافمونه
ما هم فردا دو رقمی میشیم🤭

منم نخریدم تنها نیستی

به سلامتی إن شاءالله 🙏 خدا کنه ماهم زود برسیم به این دو رقمی شدن😍🙏

الهییییی😍
اونقدر ذوق دارم تا برسم به ماه هفتم❤️

مبارکههه منم منتظرمم دورقمی بشیم
بنظرم بخر چون تا ماه اخر بخای بمونی اذیت میشی هم سنگین میشی هم اینکه تلمبه میشن

سوال های مرتبط

مامان مرسانام🩷🎀 مامان مرسانام🩷🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان BABY 👶💙 مامان BABY 👶💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌ام بارداری
مامان تابان مامان تابان روزهای ابتدایی تولد