پستونک هی اورشی بهتره یا فریگ؟

۳ پاسخ

من اونت خریدم

فقط اونت
چون سرش بادومي شكله و اكثر بچه ها دوستش دارن

هی اورشی من کرفتم روزش رو
ولی سرش گرد و بلنده خیلی خوشش نمیاد
یدون ارتودنسی داره مارک دیگه اونو میخوره

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی