خانما کیا پستونک هی اورشی خریدن ؟راضی هستین

۴ پاسخ

من از همون روز اول دادم راضیم

من خریدم وای هنوز استفاده نکردم

بله من پستونک دو قلو هی آور شی دارم که رنگ مشکیش ارتودنسیه و رنگ سفیدش شبیه ساز سینه مادره من ک خیلی راضیم بچم از همون اول راحت گرفتش

یکی ازدوستای من خریده ولی دکتر بهش گفته ارتودنسی نیس وبه فک‌نوزاد اسیب میزنه خودم اونت خریدم از چندنفر پرسیدم خیلی راضی بودن وگفتن بچه ها اونت بهتر میگیرن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۳ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی