۶ پاسخ

۳۰آبان

من انتی زده ۲ آذر گف حدود ۲۰ ابان سز میشی

سزارین یه هفته 10 روز جلو میفته

منم آبان‌ماه سزارین ولی ۳۸ هفته با انتی میشه ۴آبان من میخوام بگم ۸آبان برداره

من ١١ آبان زده كه دكترم ٢٩ مهر بهم وقت زايمان داده

من 16ابان هستم

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۱۰ ماهگی