سلام مامانا
زیرگلوی دخترم زخم شده
چی بزنم براش؟

۶ پاسخ

فقط پودر بچه بزن از همه چی عالی تره

عرق سوز شده تند تند ببر حموم پودر بچه بزن

کرم سمین

من پسرم قرمز شده بود یکم هم خون میومد پماد اد زدم خوب شد

کالاندولا

پمادعرق سوز که به پاش میزنی

سوال های مرتبط

مامان نبات زندگیم مامان نبات زندگیم ۱۶ ماهگی
مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی