۴ پاسخ

۳۷ هفته و۶روز سزارین شدم اره کامله گلم

آره عزیزم از ۳۷ بچه دیگه کامله

اره عزیزم خیلیا هستن و بودن
امپول ریه زده بود یکی از بستگانمون ۳۵ هفته هم بدنیا اومد نیاز ب دستگاه هم نداشت عزیزم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۸ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی