کیا 37هفته سزارین کردن بچه کامله دیگ؟ یکمم استرس دارم

۱۰ پاسخ

سلام عزیزم....من بچم تو 37 هفته و یک روز زایمان کردم و بچم کامل کامل بود و حتی دستگاه هم نرفت
فقط تو سه روزگیش زردی گرفت ک دستگاه آوردیم خونه و دو روز تو دستگاه گذاشتیم ک سریع خوب شد تو دو روز

منم ۳۷هفته تمام سزارین شدم بچه کامل بود مشکلی نداشت

آره گلم کامله نگران نباش من ۱۰ روز دیگه تقریبا زایمانمه بعدش بهت میگم🥴 ولی بچه دوستم اول نه ماهگی دنیا اومد ماشالا کامل هست دستگاهم نرفت فقط بخاطر زردی دستگاه گرفتن آوردن خونه وگرنه از نظر تنفس کامل بود همون ۳۵ هفته

من ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم خداروشکر دستگاه نرفت

من ۳۶ هفته و ۶روز سزارین شدم خداروشکر مشکلی نداشت

اره کامله

اره کامله

اره کامله بچه من ۳۷ هفته بدنیا اومد

من 37 هفته و پنج روز زایمان کردم دو ساعت رفت دستگاه آمپول ریه هم زده بودم

اره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی
مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی