کیا 37هفته زایمان کردن

۸ پاسخ

ولی تحمل کن ک خدایی نکرده دستگاه نرع همچیش کامل تربشه

من ۳۷ دقیقا

چند هفته نوزاد میره تو دستگاه؟

من ۳۷ هفته و دو روز

من جمعه ۳۷ هفته میشم باید بستری بشم

من سر بچه اولم ۳۷ هفته زایمان کردم

من۳۷تموم شدسزشدم

خیلیا چون ۹ ماهه بچه کامله من خودم ۳۶ هفته بدنیا اومدم

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان جوجه دومی مامان جوجه دومی ۷ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی