۷ پاسخ

کاشکی برا من به ۱ ساعت بود من هر ربع ساعت خیلی که بکشه ۲۰ دقیقه

اصلا آدم خسته میشه 🤦‍♀️طبیعیه

نه عادیه
شاید عفونت داری
من حتی هر دقیقه ام رفتم

من الان یکم تکررم بهتر شده خیلی داغون بودم

نه عادیه

منم گاهی اینجور میشم مثلا تو ۳ ساعت ۵ بار میرم دستشویی

کمتر نیم ساعت

سوال های مرتبط

مامان آرمین و آرمیس مامان آرمین و آرمیس ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری