بچها طول سرویکستون تو سونو انتی چند بود؟

۱۵ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

من چیزی تو سونو ان تیم نزده
ولی خیلی اذیتم دهانه واژنم و استخون واژنم و زیر دلم دردای خیلی شدید دارم
دکتر گفته تو انومالی چک میکنیم ببینم چنده🤕😢

34 بود

۳۶

۴۱ بود

بود ۳۵

من ۳۱
انشالله بالاتر بره تا انومالی

توی جواب سونو میزنه؟من ک چیزی دکتر بهم نگفت

داخل برگه ان تی مینویسه ؟ یا دکترم باید میگف ؟ چیزی ب من نگف چرا

من بدبخت ۲۸بودم الان۱۴هی داره کمتر میشه😭😭

۳۹ بود

۴۱ بود

رفتی سونو ان تی ؟

از خواهرم ۵۰
ار دوستم ۴۳

۴۲ بود

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان مهریار و مهراد مامان مهریار و مهراد ۸ ماهگی
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان لنا🎀🧸 مامان لنا🎀🧸 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی گولوها مامان نی نی گولوها هفته سی‌ام بارداری
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری