من دیروز سونو ان تی دادم
سونو داخلی دادم برا اندازه سرویکس ۴۰ بود
حالا چند باشه نمیدونم
باید از ۳۰بالاتر باشه.اگ پایین تر باشه سرکلاژ میکنن
بارداری قبلیم ۲۸بود که دکتر گفت هفته بعد بیا طول سرویکس اندازه بشه اگر کم شده باشه باید سرکلاژ بشی بعد استراحت مطلق شدم ولی خداروشکر هفته رفت بالا بچه میکشه میره بالا البته باید استراحت هم داشته باشی
باید بالای ۳۰ باشه
من انتی ۳۳ بود
انومالی ۴۰
هرچی بیشتر باشه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.