خانما شما انتی طول سرویکستون چند بود؟باید چند باشه؟

۴ پاسخ

من دیروز سونو ان تی دادم
سونو داخلی دادم برا اندازه سرویکس ۴۰ بود
حالا چند باشه نمی‌دونم

باید از ۳۰بالاتر باشه.اگ پایین تر باشه سرکلاژ میکنن

بارداری قبلیم ۲۸بود که دکتر گفت هفته بعد بیا طول سرویکس اندازه بشه اگر کم شده باشه باید سرکلاژ بشی بعد استراحت مطلق شدم ولی خداروشکر هفته رفت بالا بچه میکشه میره بالا البته باید استراحت هم داشته باشی

باید بالای ۳۰ باشه
من انتی ۳۳ بود
انومالی ۴۰
هرچی بیشتر باشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان مهریار و مهراد مامان مهریار و مهراد ۸ ماهگی
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته شانزدهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد