۲ پاسخ

من زایمان قبلی استفاده میکردم از هر نظر عالی بود

سلام بله عالیه من میخورم یکی صب یکی شب دکترم گفت باخوردن لاکتاول دیگه نیازنیست مکملاتم بخوری همون کفایت میکنه وشیرتم زیادمیشه ومقوی

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۲ ماهگی
مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی