قرص لاکتاول مصرف میکنید؟خوبه

۴ پاسخ

آره خیلی خوبه

زمان شیردهیم مصرف میکردم خوب بود

من مصرف میکنم راضیم

آره من راضیم

سوال های مرتبط

مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان 💙هیراد کوچولوم💙 مامان 💙هیراد کوچولوم💙 ۷ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی