اونایی که زایمان طبیعی کردین بخیه هاتون کی افتادن

۱۳ پاسخ

دکترموقع‌بخیه زدن گفت اینا جذبی هستن نمیخواد بری بکشی 🤔

40روز

از من بیرونی خا باز شدن باز دوباره بخیه زدن الانم یکی هنوز مونده داخلی ها هم هنوز هستن اعصابم خرد شده از بس که میرم میشورم باز میرم سشوار میگیرم

بیرونیا زود داخلیا تا ۱ ماه بودن

من چن تاش مونده هنو☹️

تا ۱۴ روزگی

من آخریش دیروز افتاد دیگه، البته داخلیها هنوز مونده

برا من یه دونه هم نریخته

خانما بخیه جذبی داخل واژن چطور رسیدگی کنم بهش عفونت نکنه فک میکنم سفید شدن عفونت کردن چ کاری انجام بدم دکترم پماد و چرک خشکن داده برام چیزی دیگ نداده اون داخل نمیتونم استفاده کنم فک کنم عفونت کرده🥺🥺🥺

ب نام خدا از من بیرونیا باز شدن😕داخلیا هنو هستن

من روز۱۳رفتم ما ما برام کشید چون جذبی نزده بود

تا ۱۰ روز اینا همش ریخت دیگه

من‌ ۲۰ روز

سوال های مرتبط