دکترموقعبخیه زدن گفت اینا جذبی هستن نمیخواد بری بکشی 🤔
40روز
از من بیرونی خا باز شدن باز دوباره بخیه زدن الانم یکی هنوز مونده داخلی ها هم هنوز هستن اعصابم خرد شده از بس که میرم میشورم باز میرم سشوار میگیرم
بیرونیا زود داخلیا تا ۱ ماه بودن
من چن تاش مونده هنو☹️
تا ۱۴ روزگی
من آخریش دیروز افتاد دیگه، البته داخلیها هنوز مونده
برا من یه دونه هم نریخته
خانما بخیه جذبی داخل واژن چطور رسیدگی کنم بهش عفونت نکنه فک میکنم سفید شدن عفونت کردن چ کاری انجام بدم دکترم پماد و چرک خشکن داده برام چیزی دیگ نداده اون داخل نمیتونم استفاده کنم فک کنم عفونت کرده🥺🥺🥺
ب نام خدا از من بیرونیا باز شدن😕داخلیا هنو هستن
من روز۱۳رفتم ما ما برام کشید چون جذبی نزده بود
تا ۱۰ روز اینا همش ریخت دیگه
من ۲۰ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.