هم هفته های من شماهم دهنتون تلخه؟؟؟

۵ پاسخ

تلخ نیس اما خشکه خشــــــــــــــــــک، انقد ک زبونم ب کامم میچسبه، صب نمتونم دهنمو باز کنم از خشکی

حالت تعوع دارم به بوها هم حساس شدم.دایلش چیه؟انگار دوباره ویار گرفتم

تلخی دهن از معدس

بد جور خیلی بده 😑

نه تلخ نیس

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی
مامان مامان امیر علی مامان مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی