۲ پاسخ

دوقلوهای من که با هیچی وزن‌ نمیگیرن😐 ولی پسر اولم تو همه غذاهاش عصاره قلم و‌سیب رمینی و یکم کره میزدم خیلی تپلی بود..سرلاکم بهش میساخت

تو سن بچه شما به مدت دوماه حریره بادام و نشاسته بهش دادم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و کیان مامان ارغوان و کیان ۸ ماهگی