۹ پاسخ

من رفتم سپاه دکتر صداقت خوبم هست
700گرفت با بیمه

منم ذبیحی نوبت گرفتم برا آخرهفته ولی بهم گفته 1700

سپاه خوبه برم

واجب این سونو انومالی باید رفت

۱۵۰۰ ذبیحی

سونو طالبیان چی نرفتید

طالاری نرفتید

من میرم سونوابراهیمی

۱۷۰۰ وحید ذبیحی کارش عالی

سوال های مرتبط

مامان آیلین و خداداد مامان آیلین و خداداد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر قشنگم🥹💕 مامان دختر قشنگم🥹💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری