خانما
انجیر خشک مشکل نداره بخورم؟

۳ پاسخ

نه خیلیم مفیده فقط زیادی نخور چون گرمه..صبح ناشتا خیس کنی بخوری برای یبوست عالیه

هیچ مشکلی نداره خیلی هم خوبه، واسه حافظه بچه واسه رشد بچه واسه یبوست خودتون

نه چه مشکلی کلی خواص داره اگه دیابت دارید کم بخورید

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان 🩷دیارا🩷 مامان 🩷دیارا🩷 ۲ ماهگی
مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان پویان🐣👣 مامان پویان🐣👣 ۱۲ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی