برا حالت تهوع چی خیلی خوبه

۹ پاسخ

بیسکوییت سبوس دار

خواهر من همه چی رو امتحان کردم فایده نداش چقد سیرابی خوردم .ترد.نون خشک.لیمو.و.... باید بگذرونی این مرحله رو
برو دکتر دارو میده

صبح ها با معده خالی نون خشک بخور
بیسکویت گندمی بخور قبل اینک بخای از رخت خواب بلند شی اول بخور چند دقیقه بشین بعدش بلند شو

خوردن به
چای به
سویق به
دمنوش زنجبیل

هیچی تاثیر نداره😭

اگه فشارت پایین نیست آبلیمو بریز تو آب چای .لواشک بخور همش
همین کار ازم بر میومد قرص داده بود دکتر اگه خیلی شدید بود بخورم نخوردم اصلا

ولی برایت خوبه دیگه حالت تهوع نمیگیری

چرا بعضیا میگن سیرابی ،چند جا دیکه ام دیدم .سیرابی که آدم حالت عادی میخوره حالش بد میشه 🤣🤣

سیرابی بخور عالیههه

سوال های مرتبط

مامان جوجو من🥹🩷 مامان جوجو من🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان من و دخترم 💕 مامان من و دخترم 💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت🍓 فرنگی مامان توت🍓 فرنگی ۱ ماهگی
مامان فِندو👶🏻🤍🍼 مامان فِندو👶🏻🤍🍼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری