واکسن انفولانزا رو از کجا بخرم؟تهران

۱ پاسخ

داروخونه ها دارن بعضی از مراکز بهداشت هم دارن سه مدل هست فرانسوی و هلندی و ایرانی
مدل ایرانیشو فقط بالای 18سال بزنن
فرانسوی و هلندی یکین برای بچها خوبه هیچ عوارضی هم نداره فقط ممکنه که یکی دوروز بازوشون درد بکنه

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۰ ماهگی
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۲ سالگی