بچم همش شیر رو بالامیاره؟؟چرا؟؟

۳ پاسخ

اینا نبود شاید خدایی نکرده رفلاکس داشته باشع با این علائم

تصویر

زود میخوابونیش رو زمین بعد شیر؟؟
عاروق شو‌نمیگیری ؟؟
زیاد شیر میدی

بادگلوش میگیری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی