خانما چرا ب بچم مولتی ک میدم بالامیاره؟؟؟

۵ پاسخ

من کم کم میده قطره ای البته یجا بدم دوسداره همه رومیخوره ولی چون هنوز پستونک رو با آ د میگیره کم کم میدم
دکتر مولتی داد ؟مولتی میگن ازبعد شیش هست

منم آد ک میدم میاره بالا

عزیزم در چند وعده و مقدار کم بده شاید بالا نیازه

شاید اون برند بهش نمیسازه یه مدل دیگه بگیر...
با فاصله از شیر هم بهش بده

منم اد میدم اینطوری میشد بهم دکتر گفت روی شیر بهش بدم میدادم شیرو برمیگردوندن برا همین دیگ ندادم

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۱ ماهگی