سلام پسرم آبریزش داره و زیاد عطسه می‌کنه چه بدم بهش؟

۳ پاسخ

سرماخورده حتما شربت سرماخوردگی پلارژین بخر استفاده ش روش نوشته شده

سلام عزیزم من گیفت شمع تدی درست میکنم برای تولد ؛
دوست داشتی برای تولد کوچولو نازت در خدمتت هستم ☺️

اگ علائم دیگ نداره سیتیریزن

سوال های مرتبط