۶ پاسخ

عزیزم الان عکس بی‌بی چکت رو تو پستت دیدم..
مثبته ک عزیزم مبارکههه
برو آزمایش بده انشالله اونم مثبته

اول تست بزن مثبت بود برو آزمایش بده.‌
۱ روزم تاخیر داشته باشی باردار باشی مشخص میکنه حتی با بی‌بی چک

اول بیبی چک بزن مثبت شد یکی دو روز بعدش برو یتا بده

خوب اول بیبی بزنید

اره خوبه ولی اول بیبی بزنی فکر کنم بهتر باشه تا یهو بری هزینه چندبرابر کنب

یک هفته تأخیر خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان هانا❤️ مامان هانا❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد