سلام خانومای هم هفته شما هم درد رحم و گرفتگی دارین؟

۶ پاسخ

من پایین شکمم از دیروز خیلی درد میکنه انقاری با چاقو بریدن

اره رحم لگن باسن کشاله ران

من شاید دیگه خیلی بی تفاوت باشم ن درد ندارم فقط تو بعضی موارد مثلا زمانی که از شب تا صبح رو شکم میخوابم صبح بیدار میشم درد دارم

ارهه منن خیلی به دکتر گفتم شیاف داد

بخاطر بزرگ شدن رحم هست بزرگ شدن بچه

دوروزه پایین شکمم و پهلوهام سفت میشه میگیره

سوال های مرتبط

مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری