۲ پاسخ

طبیعیه بزار راحت باشه 😂

همین که بادشکمشو دفع میکنه خیلی خوبه اگه نمیتونست دفع کنه اذیت میشد دلش پیچ میخورد

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان اهورا❤️👶 مامان اهورا❤️👶 ۱۵ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۲ ماهگی