۱۱ پاسخ

ادم هنگ می کنه درشیروبازمی کنه انصاف نبس که

ولی من ببلاک میدم خیلی پره وقتی باز میکنم میریزه

وای دقیقا باز میکنم میبینم نصفه

نان چربه؟

سوپرا هم همینه

منم تا شیرخشک نان و باز میکنم میگم مث چیپس فسسسس یزره تهشه

خدا لعنتشون کنه خیلی کم داخلشونه

ببلاک که تا خرتناق پره جوری ک نمیشه پیمانش رو دربیاری

شیرخشک گیگوز نخریدی پس.همش هواست از نصف هم کمتره.2روزه تموم میشه

اپتامیل ک پره

آره دقیقا برا دختر منم نان ۲ هست همین قدر خالی

سوال های مرتبط

مامان دیارجونم مامان دیارجونم ۱ سالگی
مامان وروجک🤓 مامان وروجک🤓 ۱ سالگی
مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته سی‌ویکم بارداری