۴ پاسخ

تاحالا نشده برنج خیس،بخورد توکتم نمیره خیس کتم

هیچی ،

من می ذارم با آب زیاد می پزه دیگه خیس نمی کنم قبلش شبیه شیربرنج میشه

همون برنج خودمون و بهش میدم کته نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی ۲ سالگی
مامان نورا👩‍🍼🌸 مامان نورا👩‍🍼🌸 ۱ سالگی