ایلیا از وقتی دنیا اومده بادی تنش کردم
الان ک هوا گرمه بادی حلقه ای با تی شرت و شلوار
با تی شرت و شرتک
بستگی به هوا داره
پسر من چون اصلا پتو نمیزاره بندازی روش
دیشب موقع خواب یه بادی حلقه ایی تنش بود با بلوز و شلوار
ی دونه زیردکمه با تیشرت و شلوارک روز شب هم چون اصلا پتو نمیندازه روش استین بلند و شلوار
استین بلند و شلوار. سرده هنوز
یه تیشرت وشلوارک
هواگرم باشه تیشرت شلوارک سردباشه بادی هم زیرش اضافه میکنم بابلیزشلوار
دوتا تیکه
آستین بلند وشلوار خیلی نازک شبا
روزا پیراهن یا تیشرت وشلوارک
من پسرم اصلا پتو نمیندازه روش
من همیشه یدونه زیر دکمه تنش میکنم
روزا ی شلوار و یدونه زیر دکمه آستین کوتاه
شبا یدونه زیر دکمه و یدونه سرهمی یا یدونه زیردکمه آستین دار و یدونه شلوار
بستگی به هوا داره
ی تیکه
یدونه استین کوتاه و شلوار همین
یه تیشرت و شورتک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.