۶ پاسخ

یه آستین کوتاه نخی
هوا گرم

هوا خیلی گرمه هیچی زیرش نمیکنم ولی اگه جای میخای بری عصر شب هوا خنک وگاهی سرد میشه حتما یه لباس ببر براش

پیراهن بپوشونم بهش زیرش یه شورت یا شورتک تنش میکنم
که پوشکش دیده نشه

نه اگ منظورت این پیراهن ک رو زانو میفته یه شرت عینکی میپوشونم با جوراب

ساق جورابی که گرمه گناه دارن
من یه جفت جوراب توری پاش میکنم

زیرش هیچی نمیکنم
تی شرت با شلوارک

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان نورا👩‍🍼🌸 مامان نورا👩‍🍼🌸 ۱ سالگی