بچه ها طبیعیه که یهو تو واژنم تیر میکشه؟؟

۵ پاسخ

مثلا یهو شکم درد میگیره بعد یک دقیقه ول کنه

منم سوالم اینه

بله عزیزم تو بارداری شاخم در بیاری طبیعی هست

منم همینطورم

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نوراخانوم مامان نوراخانوم هفته دهم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه🐣🐾 مامان جوجه🐣🐾 هفته پانزدهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۴ ماهگی