بچه ها من کشاله رونم با واژنم تیر میکشه طبیعیه؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم منم همینطوره... دیروز که خیلی کشاله ران سمت راست درد میکرد شمام راستتونه؟

آره با استراحت خوب میشه نگران نباش شکل بدنت داره تغییر میکنه رحم چا باز میکنه

واژن که بخاطر اینکه بچه بزرگ میشه فشار میاره رحم بخاطر اون

بله بچه دارع بزرگ میش

منم گاهی تیر میکشه میگن طبیعه

والا ب من ک گفتن طبیعیع

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣🐾 مامان جوجه🐣🐾 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۵ ماهگی