سلام خانما من از کشاله رونم خیلی تیر میکشه نمیدونم چرا

۲ پاسخ

منم ۵ هفتمه عزیزم ولی علائمی ندارم گاهی اوقات زیرشکمم تیر میکشه
بنظرت عادیه؟

عادیه تا حدودی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قو کوچولو🦢 مامان قو کوچولو🦢 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد