۶ پاسخ

برای من پهلوی چپمه خیلی درد داره

سلام عزیزان.من رفتم دکتر.دکترم گفت اگه درد خیلی شدید پهلوی راست دارین احتمال آپاندیسیته

آره بخدا دارم از درد شدید پهلوی راستم می‌میرم
چرا اینطوریه؟

وای منم از صبه درد دارم

منم پهلوی راستمه میترسمم چیزی بشه ولی تا انتی چیری نمونده

من پهلوی چپم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری