۳ پاسخ

پسر من عاشق فرنی با خرما و موز
غذایی ک خوب میخوره همینه😅

فکر کنم خود خرما بهتر باشه توی فرنی بریزی منم فردا میخوام امتحان کنم

پوره خرما رو من میدم تو فرنی هاش

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا ۱ سالگی
مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی