۹ پاسخ

مشهدممممم

یه نمه سوزتون داره تا اینجا میاد شبا خنک شده😄

ما زیر کولریم خخ

ما بوشهریم هنوز کولر روشنه

ابنجا شماله ولی سرده من بخاری روشن میکنم شبا مخصوصا نصف شب و دم صبح و دم غروب اگه خاموش باشه خونه یخ میشه اینجام الان. سه روزه بارون و سرد

اینجام شباش دیگه داره کم کم سرد میشه

سرما عالیههههه

طرف ماهم ۳شب که بادوطوفان سرماخوردم بدجور

اینجام گرررمه گرررم
جنوب

سوال های مرتبط