۲ پاسخ

من از اول بارداری م هر شب شیاف میزارم تو انتی و انومالی سرویکس م ۳۵ بوده

بله من شیاف پروژسترون استفاده میکنم واستراحت مطلقم هستم انومالی ۳۲ بود ولی سری اخر رفتم سونو ۴۲ شده بود

سوال های مرتبط

مامان شنبلیله مامان شنبلیله هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان پسري👶🏻 مامان مامان پسري👶🏻 هفته سی‌ام بارداری