به وقت نقاشی نیمه شبی😂

تصویر
۵ پاسخ

چه قشنگ کشیده ماشالله

عالی کشیده میشه بگی چجور یادش دادی؟
پسر من اصلا نمیکشه میگع تو بکش

۳ سالشه؟

پسر من مداد میدم بهش هنه جا رنگی میشه الا دفتر

ای جان

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۳ سالگی
مامان وروجک مامان وروجک ۴ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۳ سالگی
مامان نورا و دیارا مامان نورا و دیارا ۲ ماهگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی
مامان گلدختر مامان گلدختر ۳ سالگی
مامان عمرمامان مامان عمرمامان ۴ سالگی