کیا 36 هفته 37 هفته زایمان طبیعی کردن

۴ پاسخ

منم دکترم گفته هفته ۳۷ زایمان کنم

پسرم ولی رفت توی دستگاه چون هم زردی داشت هم آمپول ریه نزده بودم ریه اش تکمیل نبود ک شما شرایطت اینطور نیست و نیازی نیست نگران این باشی خداروشکر

زایمانم طبیعی بود و راحت هم بود فقط اینو یادمه ک بچه که بدنیا اومد دیگه هیییچ دردو حس بدی نداشتم سبک سبک بودم

من✋🏼

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته یازدهم بارداری