بچه ها شما مایع لباسشویی چی گرفتین ؟

۸ پاسخ

منم فیروز میگیرم که همیشه در دسترسع و خوشبوعه

فیروز

فیروز ،، لباساشو شستم هم بوی خوبی میداد هم راضی بودم

فیروز لباس بچه رو خشن میکنه اکتیو بگیر

فیروز

پینو

من چیکو گرفتم

فیروز
خیلی خوشبوعه🙂

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی