خانما مایع لباسشویی نوزاد چی خوبه؟؟

۱۰ پاسخ

پینو گرفتم، بوش عالیه

من مای بی بی گرفتم

فیروز گرفتم خوبه

مای بیبی اکتیو ابی صابون لباس بچه هم واس رفع لکه خوبه اول لکشو میگیری بعد بامایع شسته شه

مای بیبی من خریدم دو ساله برا بچه اول ام واقعا عالی تمیز کنندگیش

مالاچسکا و اکتیو

من‌فیروز گرفتم

من اکتیو و پرسیل میزنم

من مایع پینو بیبی گرفتم آبی برای ماشین لباسشویی
بنفشش برای شستشوی دستی

پینو یا پرسیل مخصوص لباس کودک
ولی پودر صابون هم عالیه واقعا پودر صابون فیروز

سوال های مرتبط